sila tekan pause kalau tidak suka dengar lagu..

Islamic Widget

Saturday, August 7, 2010

mimpi

bole kate 2 3 menjak ni..

tiap2 ari den mimpi.

ish3.

dan bole dkatakan..

semua mimpi2 ni pelik2 belaka.

mcm jap td..

mimpi pasal buat khemah ngn budak mktab kedah..

dah la yg handle tu.

dak mktab kedah..

yang aku peliknya.

camne lak dalam tu yg handle kitorang tu ialah krs..

sdgkn kitrg ni bknnya krs..

hurm pelik kan.

mcm pg smlm lak..

aku mmpi da raya da..

masa aku ngh siap2 tu..

da na kuar jejalan da..

tup2 terbangun..

huk3..

masa trbgn tu.

smpat ag tu terfikit.

hurm na smbg tdo ke  x..

p lau sambung belum tentu ley smbg raya.

huk3.

last2 bgn je lah..

hak3..

p mimpi dulu lagi pelik.

ade r 2 3 mggu lalu.

masa tu aku ngh naik motor..

ngn ank buah aku sorang dan akak aku yg bawak motor..

aku bhgian pembonceng belakang sekali..

tiba2 kat depan jalan kitorang..

ade ular tedung da siap sedia nak mematuk dah..

tp yg aku terkejut sgt..

die punye tggi..

sama tggi ngn handle aku.

ish3..

pastu kitorang was2 dah na  lalu..

p bole lak ular td terbang..

melepasi kitrang.

maka dgn lajunya kitrg pecut r…

p dalam pecut2 tu..

sempat lak ular tu mematuk aku..

dan sempat sambar lengan aku

da sambar tu…

akumasa tu kire jd patung da..

tawakkal da…

kire berserah je lah..

sekali smpai umah cek punye cek..

upe2nya..

lengan aku kene taring die sipi2 jek..

kire x kene bisa die r ni.

fuhh lege….

pastu sempat crte kkat fmly ag…

pastu abis cmne tah mmpi tu…

p mmg takut r mmpi ni..

hua3..

dan paling pelik kot lam hidup aku.

dulu da ade da mmpi yg pelik gini.

p tu deja vu.

p lau mmpi ular ni pun de javu gak.

minta2 jauh la..

hua3….amin…

0 comments:

Recent Post

get this widget here

Islamic Calendar

waktu solat

Islamic Widget

jom chat : - )

Followers