sila tekan pause kalau tidak suka dengar lagu..

Islamic Widget

Friday, September 3, 2010

kali kedua…

hurm nampaknya…

kali kedua …

memang sebelum tu da agak da.

seolah2 sejarah mungkin berulang….

tapi kali kedua ni ade pningkatan sikit.

cuma terfikir.

apakah yang ingin ALLAH sampaikn kpd aku.

apabila kali kedua aku di uji dgn bnda yang hampir sama sahaja perwatakannya….

sama sahaja ceritanya.

cuma kesudahannya berbeza sedikit.

yang pertama di akhiri dgm amarah.

yang kedua di akhiri dgn redha..

mungkin inilah yang dinamakan hutang…

hutang yang ALLAH ingin aku langsaikn.

supaya aku belajar.

x ulangi lagi bnda yang sama.

belajar hadapinya dgn tabah..

belajar terima qodha dan qoda’

belajar bersabar….

belajar mengnalinya..

mnyaksiakn kehebatannya…

kehebataaaaaannya..

yang mampu menjadikn apa sahaja yang dia inginkan.

yup.

DIA yang maha kuasa ke atas kesemua dibumi dan di langit.

DIALAH YANG ESA…..

dan kali kedua ini.

dgn hampir mendapatkan.

dgn apa yang dipelajari drpdnya..

terfikir….

adakah dgn kali kedua ini hampir mendapatkn…

adakah ianya sbg petunjuk akn ade kali ketiga.

atau memadai kali kedua ini.

dan aku akn menang untuk kali kedua ini..?

WALLAHUALLAM…..

aku hanyalah insan biasa..

hambanya…

yang pacal lagi hina…

yang tidak pernah tahu apa yang akan berlaku pada 5 saat akan datang..

5 minit..

5 jam..

5 hari.

5 bulan..

5 tahun..

5 dekad.

atau sudah tiada lagi semua.

hanya alam barzakah disisi..

WALLAHUALLAM.

segalanya masih misteri yang xkan mampu dirungkai oleh sesiapa yang bergelar hambanya

WASSALAMA….

0 comments:

Recent Post

get this widget here

Islamic Calendar

waktu solat

Islamic Widget

jom chat : - )

Followers