sila tekan pause kalau tidak suka dengar lagu..

Islamic Widget

Thursday, September 2, 2010

MIRACLE 8 JAM…

HURM SUNGGUH ANEH….

sangat miracke sekali 8 jam ni.

hu3..

terlalu indah…

doing something i never done before..

with strangers..

hurm inilah di namakan jodoh pertemuan dtgn tuhan….

dan die jugaklah yang tentukan…

lama mana satu2 hubungan itu….

ape pun jua..

8 jam ini.

sgt bermakna bg ku.

seolah2…

separuh hidupku dterjemah dalam 8 jam ini…

segala2nya  dirungkai satu persatu..

meskipun sekarang…

hanya sunyi peneman hati….

namun ku terima dgn redha…

hanya die yang tahu ape yg terbaik buat kite….

meskipun tempohnya hanyalah 7 hari….

yup..

7 7 7….

7 hari…

7 may…

7 november..

terlalu banyak persamaan antara aku dan die..

namun allah lebih mngetahui…

apa yang terbaik buatku….

sesungguhnya aku yakin dengan kekuasaan allah…

die telah temciptakan segala2nya dgn sebaik2 kejadian..

maka xkan ku tangsi apa yang terjadi…

kerana ku yakin..

alla izinkan ini berlaku.

untuk kebaikanku..

untuk mngjiku..

sbg hambanya…

biasalah…

semakin lama semakin teruji.

sama la jugak.

makin lama makin susah…

hanya yang benar2 beriman kepadanya akan mampu harunginya..

terima aksih amal…

kerana telah banyak mngajar diri ini erti kehidupan.

walaupun tempohnya hanya seketika,,,

namun dr ini merasa bertuah sgt..

sb jika aku x dpt jmpa 8 jam 7 hari ini…

maka dri ini.

sudah tentu bkn seperti sekarang…

sebb tu lah drpd awal lagi.

pertemuan ini terlalu miracle..

dimualakn dgn 8.

di akhiri dgn 7…

terlalu menarik….

just like i can know everything dalam tempoh tu..

segala2nya cukup indah..

sgt bersyukur kpd allah swt..

krana izinkan diriku .

alami situasi dan suasana begini…

orang lain mungkin xkan dapat alaminya..

hanya diriku…

bertuahnya rasa hati ini…

bersyukur sgt2……

walau kini semua ini hanya akn jadi kngn..

ttp

yg pastinya hanya aku yg milki pnglmn yg cukup indah ini..

amat bersyukur kepdamu ya ALLAH.

kerana temuknku dgn dirinya….

ku mendoakn kbhgiaanya walau dgn siapa die pilih…

kerana yang pastinya.

bile die bhgia..

aku lagi bhgia.

bile die seday.

aku lagi seday…

amin ya rabbal alamin…

1 comments:

A m a l said...

Saya betul-betul nak minta maaf kat awak sekiranya awak massih terluka dengan tindakan saya tempoh hari. Saya tak berniat untuk melukakan hati awak, tapi itulah cara buat saya untuk melupakan awak. saya tak nak melukakan hati awak terus menerus. nanti lagi parah, saya yang rasa serba salah. Bukan senang untuk saya menyayangi seseorang sebenarnya. Jujur, awak seorang yang baik. Apapun saya amat menghargai detik pertemuan kita semasa di dalam bas. Jutaan terima kasih kerana sudi menjadi peneman dan penghibur diwaktu saya ditimpa musibah hati yang begitu menduga. Sempena hari raya masih ada, walaupun agak lambat sedikit, saya nak ambik kesempatan ni untuk mengucapkan selamat hari raya kat awak, dan nak minta maaf dari hujung rambut hingga huhjung kaki. Saya doakan, suatu hari t awak akan berjumpa dengan seorang perempuan yang jauh lebih baik dari saya, menyayangi diri awak, dan terima awak seadanya...
jage diri, mak awak dan anak2 buah awak... mereka lebih menyayangi diri awak dalam apa sekali pun keadaan awak.
salam

Recent Post

get this widget here

Islamic Calendar

waktu solat

Islamic Widget

jom chat : - )

Followers