sila tekan pause kalau tidak suka dengar lagu..

Islamic Widget

Saturday, May 14, 2011

Lelaki pun menangis jugak ke?

 

Adakah laki juga menangis.? Soalan ni bermain dalam kepala otak aku ni...ye la...

 

Kan biasa orang kata kalau lelaki menangis ni tak macho la beb...apa kelas nangis ni....macam pompuan la plak....malu cketttt...!!!

 

Itu la yang salu kite kata kan....kadang kadang aku pun salu gak cakap camtu....

 

Tp dalam cakap2 tu..pernah tak kita terfikir kenapa lelaki pun boleh menagis gak.?

 

Hurm minggu ni saja saja je terfikir topik ni..jd aku buat la carian cket...jumpe la sikit sikit...

 

· Orang tersayang meninggal : Orang tersayang ni bukan lah spesifik kepada gf dan isteri ja,tetapi termasuk juga mak,ayah.Kalau adik beradik aku tak pasti sangat. ( ni mungkin r pada aku )

· Sakit : Sakit ni bukan sekadar sakit yang biasa2.Tapi sakit yang melampau.Itu pon dorang tak nangis depan orang,tapi nangis senyap2.( yang ni x kot..he2 )

· Tekanan : Ni untuk yang bekerja selalunya.Terutamanya berlaku kepada mereka yang mempunyai tanggungjawab yang besar.Contohnya anak sakit tapi duit takda untuk biaya kos perubatan itu.( Ni pun xkan gak kot )

· Putus cinta/cerai : Yang ni pon boleh jadi gak dorang nangis.Aku tau lah sebab kawan aku ada gak yang nangis bila benda camni jadi.Sebabnya dorang terlalu sayang dekat perempuan tuh.( yang ni mungkin la gak  he3…:-)

 

...Jadi itu la antara sebabnya ek.....

Hurm agak2 betul ke. ..? ada sapa sapa pembaca sini yang lelaki.,... lau ada sila sila la gtau sebabnya kenapa korang menagis ye....

 

Cuma satu benda yang pasti aku na gtau kat sini...lelaki tak semudah tu akan menangis.... tapi kalau dia da menangis...

 

Mesti apa yang berlaku tu sangat terkesan pada hatinya sampai satu tahap die tak mampu lagi na tanggungnya....sebab yang aku tau r...bila menangis tu..lepas tu rasa lega la sikit....betul ke.? Betul la kot , tak banyak pun... sikit pun jadilah dari tak betul langsung...

 

Setakat ni je la dulu...karang panjang panjang kan penat lak na baca....tata titi tutu....

 

Lagi satu sebab yang kat atas tu aku sedut daripada

link ini

0 comments:

Recent Post

get this widget here

Islamic Calendar

waktu solat

Islamic Widget

jom chat : - )

Followers