sila tekan pause kalau tidak suka dengar lagu..

Islamic Widget

Monday, August 1, 2011

RAMADHAN MENJELMA LAGI….

Dah masuk ramadhan da..cepatnya masa berlalu...

Tahun lepas da habis satu ramadhan...kali ni datang lagi...

Alhamdulillah..syukur kita kerana kita masih lagi berkesempatan untuk bertemu dengan bulan penuh rahmat dan pahala yang telah Allah janji kan kepada umatnya...

Saya bukannya nak berbicara tentang akan kelebihan bulan ramadhan....

Apa yang ingin saya sampaikan pada kali ini ialah...

Rasa terpanggilnya...

Bila mula mula terawih tadi...ramai betul orang pada malam mula2...

Dan bila masa berlalu...saya rasa semua pun da tahu kan apa akan terjadi,,,

Di atas kesedaran inilah...terdetik dhatiku...

Memohon daripada Allah,,,

Ya allah, ya tuhanku...engaku teguhkan lah hatiku sehingga akhir ramadhan sebagaimana engkau teguhkan hatiku pada saat dan ketika ini untuk hadir ke rumahmu...yang tersergam indah ini...

Wahai Allah yang maha berkuasa membalikkan hati setiap manusia...

Janganlah engkau balikkan hatiku, rakak rakanku...serta semua umat islam di dunia ini...

Tiuplah semangat yang amat kuat antara kami dalam menegakkan syiar islam mu ya Allah...

Apa apa pun....

Dikesempatan ini...

Bagi sesiapa sahaja yang mngenali saya...

Harap dapat maafkan segala dosa saya...

Dosa anda semua...Saya da maafkan da semuanya...

Yang pastinya....

Diri saya ini terlalu banyak kelemahannya...

Dengan mulut laju berkata2...hu3...sapa2 yang pernah di mengatakan oleh saya..minta maaf banyak2 kalau trasa...saya mmg camtu...niat bergurau je...mcm x selesa kan lau x bergurau..

Tp mana la tau kan...rambut sama hitam...hati x sape yg nampak kan..hati sy sndr pun sy tatau colour ape...apatah lagi hati anda...

Itu baru bab kata2...belum sentuh bab lain lagi tu..

Tp yang pastinya...mmg saya da banyak sakitkn hati ramai orang..

.

Hurm...

Terutamanya orang2 yang rapat dengan saya..lagi r...hu3...

Sian kamu semua...terpaksa tahan dengan sikap saya...

Kalau rasa saya over..tegur la ye...harap sgt2 ..supaya saya boley betulkn sala n silap saya...saya kan manusia biasa jugak...jd manala ada manusia biasa ni sempurna..uda namanya biasa..ye x....

Dan jugak kalau da x tahan sgt dgn kerenah saya...boley undurkan diri...

Bukan menghalau...

Cuma pada saya...

Apa guna kalau saya ada dcc anda semua...tapi saya sebenarnya hanya menjadi sumber kesedihan dalam hidup anda...

Sedangkan apa yang saya harapkan adalah sebaliknya...

Malah kalau saya dapat melihat anda semua happy, saya pun akan turut happy tersenyum gak..he3...gembira sgt dpt tgk kwn happy....ye la kan...x der sapa na seday kan...

Aiyakkkk..

Panjang la plak...ish3....apa la melalut ni....

Sambung kemudian ye...

Yang membaca..terima kasih banyak2 sudi baca sepanjang ni..mesti bosan kan...ha3...apa la mamat ni ngarut lam post kali ni kan...ha3...lau ade pape na kabo( dlm bhsa ganu r ni), silakan tggalkn komen anda... c ya..

Doakan semuanya mendapat keberkatan ramadhan pada kali ini..

insyaAllah..

ASSALAMUALAIKUM....

Embarrassed smileCrying faceSteaming madAlienEmailLight bulbCamera

0 comments:

Recent Post

get this widget here

Islamic Calendar

waktu solat

Islamic Widget

jom chat : - )

Followers