sila tekan pause kalau tidak suka dengar lagu..

Islamic Widget

Saturday, July 10, 2010

bape banyak kadang2 daa…

kadang2 hidup ni aku ase memang x adil..

kadang2 aku ase mcm rimas sgt….

dan sekarang….

aku sudah mula merasa bosan….

orang yang aku suke….

ade jek masalh x izinkn perhubungan antara kami…

p lau orang yang suka aku lak….

aku la plak yg xley go on dgnnya….

hurm skang da bosan daa…

xpelah..

biarlah mak saye jek yang carikan tuk saye…

baik tuk mak saye..

dan baik tuk sayeee gak..

go on jek lah…

malas da na fikir pasal2 jodoh2 ni semua…

da x larat da….

x larat sgt2…..

akhirnya seday gak…

so maybe its better for me to relax my self from sad 4 now…

sian my self…

asyik na seday jek….

hua3…

saye pun manusia gak…nak hidup hepii gak…

reti gak jeles bilee tgk orang hepiii..

p bila sudah ketetapan tuhan….

bukan skang masa tuk saya ukir senyuman….

mungkin ini yang terbaik buatku skang (pujuk hati) hik3.

tah…da kalau ini yang terbaik..

terima jek la…

kehidupan ialah kehidupan…

my story is my story…

nasib badan..hua3…..

sedanyanyeeeeee…

dihati ini hanya tuhan yang tau….

huk3….

0 comments:

Recent Post

get this widget here

Islamic Calendar

waktu solat

Islamic Widget

jom chat : - )

Followers