sila tekan pause kalau tidak suka dengar lagu..

Islamic Widget

Friday, July 23, 2010

jeruk salak…

anak buah aku balik dr penang.

die bawak balik jeruk2 yang ade kat penang..

termasuk jeruk salad..

dan setiap kali aku makan jeruk salad…

teringt semua kngn….

hurm jeruk salad..

ape ley buat jeruk salad..

jodoh atr kite takat ni jek..

bukan niatku pergi drmu…

namun kerna terpaksa….

kesnya…

ditelan mati bapak…diluah mati emak…

akhirnya terpaksalah aku korbankan drku saja…

apa bole buat..

hidup ni macam2…

lau aku ase masalah aku ni da besar…

org lain ade lagi yg lagii besar dr aku…

orang kateee….

besarrrr punyerrrr..

huk3..

jeruk salad jeruk salad..

ape ley baut…

takat ni jek hbgn kite..

uhuk3…

0 comments:

Recent Post

get this widget here

Islamic Calendar

waktu solat

Islamic Widget

jom chat : - )

Followers