sila tekan pause kalau tidak suka dengar lagu..

Islamic Widget

Tuesday, July 13, 2010

pening lagii….

bangun2 pagi ni pun…

masih pening lagii..

ingatkan da cukup tdo da semlmm..

da bole ilng da pening ni…

p rupe2nya x ilang2 gak…

seb bek sempat tdo jap..

lau x …

lum tentu ag dapat blaja td..

huk3….

hurm sambil arini..

masih aku terasa..

hak3..

yup3.

terasa sayang jek tggalkn die…

tapiiii…

na wat cmne…

da aku terpaksa gak…

dan aku gak tatau die perlukan aku atau x…

p dah die x minta pun aku kembali…

maka….

walau camne aku mahukan die…

aku nak die tau bahawa aku memang perlukan die..

p jika hadirnya aku dalam hidup die…

hati org lain lak akn derte hnya kerana khdran ku dalam hidupnya..

meskipun aku seakan2 sedar…

kehdran drku padanya..

mampu buat die bhgia gak….

namun..

aku juga buntu apa nak buat..

akhirnya..

ini yang terpaksa aku lakukan…

demi die dan semua yang turut tekne tempiasnya..

sayang seribu kali sayang..

p apakan daya…

padaku ini yang terbaik..

p jika pada die..

masih ade  yg lain lagi yg terbaik..

maka hubungilah drku…

p jika tiada jua..

ku terima ini takdir antara kite…..

0 comments:

Recent Post

get this widget here

Islamic Calendar

waktu solat

Islamic Widget

jom chat : - )

Followers