sila tekan pause kalau tidak suka dengar lagu..

Islamic Widget

Monday, July 12, 2010

salah aku ke.?

salah aku ke..?

bila aku rasa apa yang aku buat ni…

sudah pun x ade pilihan lain…..

hurm otak ni x mmpu fikir jauh buat masa skang…..

walaupun aku rase ini yang terbaik tuk semua..

p tetap jauh dsudut hati aku…..

seolah2 aku dah pun berlaku kejam kat die…

kerana tinggalakn die..

mana tau one day she still need me…

@ im too precioious to her..

p lau aku too precious pun…

xde pun nampak yg aku sgt berharga tuk die…

besa2 jek….

cam xde pape sgt jek..

hurm p tah la…hnay die lebe tahu….

coz mulut katakn tidak  xsmstnya

hati juga kata tidak…

so simpulnya…

aktatau ape yg die rasakn sbnrnya…

jd dr segi skang…dgn andaian…

aku tidak penting pada die…

maka…ini jelah jalan terbaik…

based on current situation…

p lau sebaliknya…

harap die tau ape yang spttnya die kene buat…

sbb yg pastinya hnya dsbbkn aku tatau ape die rasa…

jd andaian aku hnyalah ini yg terbaik…

p jika aku ni terlalu berhgrga pd die..

maka sudah pasti die akn mnghalang aku dr pergi…

p lihatkn kpd gaya…

nothing..

so then its ok…

maybe this is my destiny 4 now….

so ape ley buat…

selamat tinggal selamat jalan….

semoga berbhagia selalu..

walau ape jua kau lakukan…

walau dgn siapa kau dampingi….

best of luck…

0 comments:

Recent Post

get this widget here

Islamic Calendar

waktu solat

Islamic Widget

jom chat : - )

Followers