sila tekan pause kalau tidak suka dengar lagu..

Islamic Widget

Monday, July 19, 2010

different….

i saw something different today….

hurm…..

tah r…..

lupakn jek ah….

arini 1st day g kelas ngn luka..

uhuk3….

ngn dak2 kelas duk sakat mmber aku..

ape r kawan2 aku nih..

uhuk3

sian kat minah tu sorang…

x pasal2 kene kacau kat dak2 ni..

padahal die x sala pape pun..

hurm….

ape la kawan2 aku ni….

tp not too bad gak r luka aku meragam kat kelas td..

p

seb bek gak esok cuti..

yeah….

bole la rest lagiii…

dan bile balik lak…

mmber aku kate ujong mggu ni balik kg laggiiii..

yeahhhhh..

dapat balik lagiii…

hurm bole r kot..

try tnya sal motor aku yg da ancusss tuuuuu…

uhuk3…

sian kat motor sayeeee….

hua3….

p dr pg td..

ngn baca msg tu…

mmg wat kbngungan all the day…

dr mana ley jmpa blog aku nih…

ish3..

pelik tul….

xkan smbil2 o9 ley jmpa….

hurm mmg pelik sgggtttt punnn…

anyway abaikn jek r….

xde ape aku ley kate….

uhuk3….

well appe pun..

life is life…

so then i wish gud luck kpd semua dlm menempuhi hidup yg mmg macam2 ni…

kite xley nak jngka ape yg akn jd kat kite

10 min akn dtg,10 jam akn dtg,10 hari akn dtg…

semuanya masih lagi misteri kpd kite..

shnggalah ia berlaku….

dan apabila dah berlaku,

x kre;lah 10 saat lalu ke,10 min lalu ke,

10 jam lalu ke @ gak 10 hari lalu..

semua tu sudah pun bergelar sejarah….

sejarah ade 2 jek..

samada sejarah akan berulang @ takkan berulang lagi dah…

jd sejarah aku ni..

tader ape aku na ckp..

sbb aku sndr pun tatau gak ape akn jd kat sejarah aku ni….

jd ringkas crte….

biarlah masa yang tentukan segalanya….

tapi aku tetap xde jawapan untuk ape yang bakal berlaku..

sekian ..

wasslam dr seorang aku

aku tetap aku….

ape kata orang..

YANG AKU RASA SALAH DAN AKU MESTI PERBAIKI AKU BAIKI..

P LAU ASE X PERLU REPAIR..

JD AKU X REPAIR R.

0 comments:

Recent Post

get this widget here

Islamic Calendar

waktu solat

Islamic Widget

jom chat : - )

Followers