sila tekan pause kalau tidak suka dengar lagu..

Islamic Widget

Friday, July 23, 2010

takdir….

mungkin sudah takdir dan nasibku…

semua hanya kawan..

mungkin jugak aku hanya layak tuk bergelar sebagai

seorang kawan sahaj..

ngn sape2 pun bgitu..

well x mengapalah jika sudah ini suratan hidupku..

ku terima dengan redha…

segala ketentuan hanyalah darinya..

die yang menentukan pertemuan..

die juga yang menentukan perpisahan..

yang pasti.

setiap yagn berlaku ade hikmahnya..

p nape yang aku nampak..

seolah2 aku yg memisahkn..

hurm betulkah itu..

ape pndapat org yang da tau situai ni..

sila komen…

adekah betul aku yang memisahkan.>?

atau ALLAH yang menggerakkan hati aku untuk

berpisah….

hurm..

adakah benar..

0 comments:

Recent Post

get this widget here

Islamic Calendar

waktu solat

Islamic Widget

jom chat : - )

Followers